Tre uppdrag idag

1. Till hörcentralen Tekniska hörselvården på Sunderby sjukhus för att få ett litet fel på ena hörapparaten ordnat. Det gick snabbt och var lätt fixat.
 
Kaffe sen i caféet Källan. Där satt jag en bra stund och tänkte på alla gånger vi varit där med Maria. Så om caféet konkursar - skyll inte på familjen Lindahl. När jag satt där - på plats jag alltid väljer om den är ledig - så drabbades jag verkligen av insikten att nu är Maria borta.
 
2. Sen for jag förbi kyrkstugan och lastade de åtta fulla sopsäckarna med lindrev, rockwoll och sågspån som Simon fyllde i lördags och tog med dem till återvinningscentralen -Risslan där de hamnade i en container.
 
3. (Efter middagen) for jag till bönhuset för samtalskväll. Inga punkter på dagordningen som väckte oenighet. Men så var det också bara ca 25 närvarande. Jag blev ombedd leda avslutningsbönen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0