Vad är det för fel?

Har blivit uppmärksammad på att om man läser denna ringa blogg från dator (eller var det s k platta?) så syns inte hela gruppbilden i förr-förra inlägget. Samma sak på telefonen om jag avaktiverar Mobilsajt så jag får bloggens datorutseende även i telefonen, vilket jag för ett ögonblick gjorde för att kolla.
 
Och eftersom den del av bilden som amputerades bort var just min gamle kamrat längst t h i bild så var det extra oacceptabelt.
 
Kan bara uppmana kära läsarna att kolla bloggen från telefon - vilket iofs ca 80% av läsarna redan gör, lärde jag på den tid jag hade statistik över läsarantalet.
 
Frågan (1) är nu: finns det fler bilder i bloggen som oavsiktligt blivit amputerade och (2) ska jag avaktivera mobilsajt och scrolla tillbaka i bloggen de senaste 6-7 åren för att se efter?
 
1: struntar jag i
 
2: ids jag inte
 
(Men jag tvingas erkänna att det kliar lite i fingrarna. Som jag läste i en skämttidning i min ungdom: perfektion är vårt varumärke.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0