I dag, lördag

är Marias dödsannons i Norrbottenstidningarna. Dock inte i paltposten (Piteåtidningen) så min gamle kamrat får söka på nätet. Lite svårt tyckte jag det var att navigera rätt, men ungefär så här:
Luleå Begravningsbyrå
Meny
Visa deltagande
Scrolla ner till minnessidorna.
 
Ge gärna en gåva till angivet ändamål, det låg Maria varmt om hjärtat.*
 
Jag får telefon och hälsningar och folk undrar hur jag mår. Trots att jag haft över 2000 begravningar är det en helt annan sak att själv vara drabbad. Ett tacken på att man inte blivit kall i hjärtat.
 

 
* att ge en gåva denna väg kostar 45 kr i administration så det kan rekommenderas att man ger tillsammans i släkt och vänkrets.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0