280:e dagen av sista året av min flyende ungdom

Bara drygt 80 dar kvar således. Men på den tiden hinner man ju jorden runt enlig Jules Verne. Men om jag gjorde de återstående 80 dagarna av detta beting till en reseberättelse från min jordenruntresa skulle det säkert bli intressantare för kära läsarna.
 
Men nu åker jag inte bort. Just nu behövs hela familjen vid yngre dotterns sida. Stor glädje att äldre dottern med familj just planerat in en tids vistelse i staden. Precis som i fjol får de låna Mats' lägenhet och parkeringsplats. Jag brukar ofta säga att gemenskapen mellan två systrar är ett mysterium som utomstående (t ex en fader!) inte har förmåga ha någon insikt i.
 
Kära läsarna får gärna var med i förbön (se gårdagen).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0