267:e dagen. Sammanfattning av stormötet

- hade jag tänkt skriva nu när det gått några dagar. Men orkar inte nu. Igår kväll efter kyrkstuguarbetsdag och middag tog Simon och jag en promenad runt Mjölkuddsberget och tog oss upp till toppen, men gick delvis på mindre stigar över klapperstensfält. Klart jobbigt för mig men jag lyckades klara mig från att ramla. Hade hela tiden min äldsta dotters (utbildad fysioterapeut) ord i minnet: det är nyttigare gå på ojämnt underlag för då tränar man alla små muskler som man inte ens vet att man har. Och det märker jag idag.
 
Trött alltså. Så sammanfattning får anstå.
 
Nöjer mig med en bild jag fått som visar de agerande i lördagskvällens mässa.
 
 
Närmast Bo Nordin, celebrant (min efterträdare som distriktspräst i Hertsökyrkan), sedan Mats Rondahl, Stefan Aro, Anders Alapää, Markus Wentin, Stg -Erik Enqvist, Vesa Pöyhtäry (dessa tre från Finland), Karl Erik Tjäder, Torbjörn Lindahl, Henrik Näslund, Niclas Larsson.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0