126:e dagen

Idag var fyra teologer varav tre präster ute och åt lunch på Indian Garden. Bosse, Mats, Anders och jag. Roligt som alltid. Samtal om Svenska kyrkan givetvis, men inga citat eftersom ingen av bröderna lovat mig att det som viskas i hemlighet också ska ropas ut från taken.
 
Men jag kan ju i alla fall berätta att Bosse frågade om jag vill predika i Hertsön på söndag. Det vill jag.
 
Lite ärenden sen å* bank och sportaffär.
 
Sent på kvällen for Simon och jag och handlade, vår tisdagsvana - pensionärsrabatt på Kvantum! - trogna.
 
Idag fick jag också, till min stora förvåning, skriftlig kallelse till Hörcentralen om ca två veckor. Kanske bäst inte ta ut glädjen i förskott denna gång.
 

 
* Obs! å inte på. Idag fick jag nämligen månadens nummer av Grönköpings Veckoblad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0