123:e dagen. Nej, inte facebook

tyckte min gamle kamrat i kommentar till föregående inlägg. Ingen jämförelse med ansiktsboken således. 
 
Skälet till att jag understundom driver med Facebook är att jag är notoriskt allergisk mot sånt som alla gör eller är med i bara för att alla andra gör det eller är med i det. Min bror och svägerska har visserligen upplyst mig om att gäller det vad alla andra gör då kan man skippa Facebook också för numera lär alla vara på helt andra plattformar. 
 
Tycker ni att detta är en fobi hos mig så respekterar jag det. 
 
Nu är det snart söndag - enligt klockan. Helgens ingång har Simon och jag redan firat genom att sjunga några verser från sv ps 512. I morgon blir det högmässa f m och predikan i bönhuset eftermiddag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0