121:a dagen. Kortvarig glädje

blev det. Den glädje jag i natt uttryckte över att igår ha fått en återbudstid på hörcentralen idag på förmiddagen. Redan innan motorvärmaren slagit på i garaget fick jag ett sms att min tid "avbokas pga sjukdom". 
 
Har jag varit för dålig på att be nya Fader vår dvs Vår Fader med formuleringen "utsätt oss inte för prövning"?
 
Som vanligt med viss regelbundenhet, firade jag mässa hos  funktionshindrad f d församlingsanställd idag. Sex deltagare. Varav en prästkollega som var på besök I tjänsteärende.
 
På kvällen gick Simon och jag till husets hobbyrum utrustade med div verktyg för att reparera trasig skohylla som stått I källarförrådet alltför länge redan. Vi blev inte helt klara så det dröjer lite innan resultatet kan beskådas.

Kommentarer
Postat av: Thorsten Schütte

Du får väl svara tillbaka: Va??? ;-)

Svar: Sa du nå't??
Torbjörn Lindahl

2023-02-10 @ 17:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0