116:e dagen. Statistiken

på bloggen ligger stadigt på högre nivå när jag skriver varje dag. Ser just att senaste 30 dagarna har antalet unika besök per dag varit över 100 varav 7 dagar över 150. Rådet till alla bloggare - om dom nu gärna vill ha fler läsare -  måste alltså bli: blogga oftare. Iofs kan ju artikelserien om Kvinnor som präster ha tilldragit sig visst intresse, men den förklarar inte riktigt en hel månads statistik då den bara pågått vissa dagar under de senaste två veckorna. (Liten men synlig ökning under den tiden.)
 
Nu gäller* det hitta något nytt intressant skriva om så kära läsarna inte tappar sugen. Men nu blir det söndag och då tar statistiken alltid ett skutt uppåt.
 

 
* råkade stava fel så det blev jäller (ett ord som, vad jag vet, inte finns). Då valde rättstavningen av sig själv, utan min förskyllan: jäklar. Tur jag såg det innan publicering.😀
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0