114:e dagen.

Eftersom yngre dotter ej hört av sig får jag förutsätta att hon kom med planet, både till Arlanda och sen till Spanien. Nu ses vi inte förrän andra halvan av april.
 
Idag tog jag promenad in till stan och tillbaka. Tog inte rollatorn utan bara käppen. Med rollatorn kan man ta igen sig på sittbrädan en stund om man behöver men med bara käpp som stöd måste man stå hela tiden. Står jag stilla en stund blir jag lätt vinglig. Alltså behov av lyktstolpe e dyl att luta sig mot. När jag gjorde det vid kyrkogården kom just två kvinnor gående förbi och tyckte det såg lite oroväckande ut så dom stannade  och frågade hur det stod till.
- Bra, sa jag och förklarade mitt behov stödja mig mot något vid stillastående. Gick sen vidare utan problem.
 
Kaffe på Condis med Anders Joelsson. Det var verkliga skälet till promenaden. Han och jag brukar ses i det ärendet då och då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0