113:e dagen. Farväl av yngre dottern

blev det idag för Simon och mig. Om eftermiddagen promenerade vi till henne och fikade tillsammans. Eftersom onsdagar numera är promenaddag för Mats och mig så följde även han med. Underrlättande för mig som har aningen svårt höra vad Maria säger.
 
I morgon flyger hon till Spanien och blir borta i knappt tre månader. 
 
Middag sen hos Mats tillsammans med vänner från Uppssla som är här för att slutbesikta utbyggnaden i sin sommarstuga. Den manlige hälften av det gästande paret följde sedan med Mats och mig till bastun. Efter bastun redogjorde Mats lite för den ortodoxa synen på kvinnor som präster.

Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

Kan det möjligen bli en 13:e del med Mats som gästbloggare ?

2023-02-02 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0