God Jul!

är det väl nu dags att önska kära läsarns. Eftersom min ork skicka julkort blivit allt mindre med åren och eftersom min lust författa långa julbrev aldrig infunnit sig så tar jag den enkla vägen och hälsar er alla via bloggen:
 
GOD JUL!
 
Hoppas nu att denna hälsning når alla som förväntar sig en julhälsning från mig. Men om någon av kära läsarna träffar någon som verkar vara besviken över att inte ha fått julhälsning från mig så hälsa den personen
- Gå in på Tobbes blogg. Där julhälsar han till a l l a, således även till dig
 
 
Och då det redan finns ett par personer som hunnit skicka julkort/julbrev till mig så vill jag här på detta enkla sätt framföra mitt varma tack.
 

Kommentarer
Postat av: Thorsten Schütte

Jag fortsätter min lilla kamp mot den otidsenliga drivmedelsskattesänkningen:
https://www.allehanda.se/2021-12-21/ratt-skatt-ska-bytas-bort
God Jul!
Thorsten Schütte

Svar: Kämpa på. Alla åsikter tillåtna.God Jul!
Torbjörn Lindahl

2021-12-25 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0