MC-livets härlighet

Det som många som själv inte kör mc oftast inte kan begripa. Under åren har jag många gånger tröttat läsarna med mina ord om hur avstressande det är med en tur på hojen. Att bekymren bara flyger iväg är väl något som ni sett här på bloggen många gånger.
 
För att ge kära läsarna ytterligare förståelse för saken när jag inte längre kommer att tala av egen erfarenhet ska jag ta hjälp av Sture Stelben, en figur som förekommer i varje nummer av Sveriges motorcyklisters
(SMC) medlemsmagasin MC-folket, tecknad av Mats Källblad. Den här gången dök Sture upp i nr 3-2018, och jag har haft honom på dörren till frysen sedan dess. Det säger allt. 
 
Publiceras på bloggen med godkännande från redaktionen och tecknaren.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thorsten Schütte

MC som Narniagarderob ;-)

2020-09-10 @ 18:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0