garden nedtagen

Nu skriver inte längre Tobbe helt själv på sin blogg!
 
Jag som figurerar under beteckningen Den gamle kamraten har fått tillgång till hans inloggningsuppgifter. Naturligtvis har detta inte skett genom spionage, hackning eller på annat skumt vis. Det handlar om förtroende och uppdrag, inget annat.
 
Jag fick uppdraget att fixa till en annan profilbild. Själv kunde bloggaren inte göra medelst sin telefon och då hans dator har något macklemang eller på grund av rent förarfel. Han bad mig via min dator göra det. Fixat.
 
Föra att fullgöra det uppdraget fick jag i förtroende tillgång till hans inloggning och lösenord. Fantastiska framtidsperspektiv. Vem vet vad jagkan komma att hitta på...
 
Stig Strömbergsson
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir ju så att om någon läsare allvarligt kritiserar vad jag skriver så kan jag bara säga: "de där dumheterna, måste vara min gamle kamrat som olovandes skrivit på min blogg

Svar: Det var ju förstås ordinarie bloggare som skrev detta
Torbjörn Lindahl

2020-11-23 @ 12:44:02
Postat av: Andreas Holmberg

Kamrater! De kära läsarnas trygghet i tillvaron har nu helt plötsligt ryckts undan.

Svar: Åja, jag kan ju lätt ändra mitt lösenord om min gamle kamrat hittar på något dumt.
Torbjörn Lindahl

2020-11-24 @ 10:55:30
URL: http://efsidag.blogspot.com
Postat av: Andreas Holmberg

Skönt att höra! Så han inte blir nån gökunge som tar över hela bloggen, ungefär som Österns blixt på Litanians vänner :o)!

2020-11-24 @ 21:09:51
URL: http://efsidag.blogspot.com
Postat av: Han med lösenordet

Det som är extra kul är att jag nu kan om jag skulle vilja stöka om och ändra i gamla blogginlägg, radera, plugga in bilder och ställa till det. Det läget kommer att sätta min karaktär och mitt frestelse-motstånd på prov.

2020-11-24 @ 23:29:26
Postat av: Erica H

Utmärkt Torbjörn. Nu har du en administratör på bloggen som kan administrera allt åt dig :-D Tjusigt värre ;-) Behåll ödmjukheten nu bara , broder ;-)

2020-11-25 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0