Jag har nu en tid gått och funderat

på att kommentera på min gamle kamrats* blogg** Men sen insåg jag att det nog blir så långt att det är lika bra skriva ett inlägg här på egen blogg istället. Men har inte haft tid. Min äldste son, som har semester nu, är hos mig och vi jobbar dagarna i ända med sådant som hör huset och gården till.
 
Men jag hoppas få tid någon gång.
 

* Om någon nytillkommen läsare till äventyrs inte vet vem min gamle kamrat är, så läs några av denna bloggs allra första inlägg 2008.
 
** det han skrivit om några gånger, vad kyrkan bör göra när allt ska börja om, efter corona
 

Kommentarer
Postat av: Den nämnde kamraten

Oj då! Nu är det nedräkning till vidräkning.

2020-07-21 @ 00:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0