Har folk inget vettigt att göra

nu när dom "jobbar hemifrån" eller sitter i karantän som 70+are?
Det har nämligen blivit en långvarig väsentlig ökning av antalet läsare av denna ringa blogg senaste månaden. 30 dar i sträck över 100 varav 14 över 150,  varav 10 i sträck sista 10 dagarna, varav 2  nästan 250.
 
Och det kan ju knappast bero på bloggens plötsliga kvalitetshöjning. Nej, det måste utan tvekan bero på folks ledsnad vid att sitta och stirra på dumburken eller upp i taket.
 
Nu är ju dessa siffror på antalet följare som det visst numera heter, knappast något att skryta om. Kanske borde jag ta till några av de bloggämnen som min bloggportal regelbundet tipsar att andra bloggare skriver om:
Barn
Heminredning
Matlagning
Bakning
Och det som verkar vara samtalsämnet för dagen, alla kategorier: Outfit.
Problemet är bara att jag vet inte vad outfit är. En gång när det skrevs om outfit var det i närheten en bild av en handväska. Är det outfit? 
 
Någon av kära läsarna som är mer kunnig i moderna världen får hjälpa mig. Jag är i detta avseende exakt lika dum som jag verkar. Fråga mig hellre om detaljer i Laestadius' liv eller betydelsen av olika formuleringar i Augsburgska bekännelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0