Lassa

Har det varit för mig sista  tiden
 
Två gånger. Den första var det hjärtat. Förmaksflimmer som inte ville ge sig. Men det är ju numera oftast lätt ordnat. Hem samma dag.
 
Veckan efter återkommande trötthet som gjorde mig misstänksam och på söndagen fick min yngre bror skjutsa mig till akuten. 
 
Jag är fortfarande kvar (på lassa, inte akuten) Och att jag fått en liten stroke är nog bortom alla tvivel. Men förtvivlens icke! I stort sett full funktion i alla kroppsdelar och sinnen. Tröttheten är största problemet, tillsammans med viss osäkerhet i höger ben (vilket dock blivi klart bättre.)
 
Nu är nì uppďatterade så ni kan vederlägga ev öveŕdrivna rykten ...

Kommentarer
Postat av: Sven Alberius

Så gott att du är tillbaka på plan. Krya på dig!
/Sven A.

2019-09-29 @ 19:20:37
Postat av: Anonym

Det gör inte så mycket om du haltar lite då du biträder vid mässan. /Bosse

Svar: Så kan man ju också se det :)
Torbjörn Lindahl

2019-09-30 @ 16:30:35
Postat av: Bodil

Men ujja Tobbe. Krya på dig och sköt om dig...

Svar: Jag får fara hem från lassa idag. Vilken tur att jag hann gå i pension så slipper ni oron för en arbetsksmrat😄
Torbjörn Lindahl

2019-09-30 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0