Farväl DDR

heter en bok jag ännu inte läst men just fått. Att jag sviker min princip att berätta om vissa böcker jag läst och istället berättar om en jag bara fått, beror på att denna bok blir mitt avsked till upplevelseklubben (den kallar sig så lika mycket som bokklubb) SMB (Svenskt Militärhistoriskt Bibliotek). Skälet till mitt avslutande av medlemsskap är inte besvikelse eller missnöje. Snarare tvärtom.
  
Nu är det väntan på pensionärstiden som gäller. Då ska jag läsa alla de böcker bland de inköpta som ännu är olästa.

Kommentarer
Postat av: Jonas M

Ja många böcker har det blivit i SMB; några gånger för att man glömt att avbeställa. Annars kan jag rekommendera de fina klockorna.

Svar: En klocka har jag också köpt. Tack för påminnelsen om dem.
Torbjörn Lindahl

2018-11-16 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0