Jag skulle nästan ha lust

att rekommendera en blogg. Men det gör jag ju inte eftersom det kan rendera mig ytterligare en anmälan till domkapitlet och det vill jag ju absolut inte. 
 
Men tro det eller ej, då kommer god vän och kollega ovetandes till min hjälp. Kl 8:18 om morgonen Sms:ar han mig: ”Vilken sammanställning Dag S har gjort i dagens  blogg. Tänkvärt!” (inlägget Bloggardag, typ omtänksam),
 
Och att berätta för kära läsarna om kollegans Sms det kan väl ändå inte ge en anmälan. Alltså berättar jag för kära läsarna att jag fått ett sms.
 
Alltså !

Kommentarer
Postat av: Lennart Ö

Undrar om Luther fick något sms före han spikade upp teserna ? Han bloggade ganska friskt på sin tid .

2018-04-22 @ 11:10:48
Postat av: Jonas M

Lennart, nog hade det varit bättre om han inte spikat upp teserna. Annars är det rekommendabelt att rekommendera rekommendabla bloggar.

2018-04-22 @ 19:51:02
Postat av: Lennart Ö

Jo Jonas jovisst hade det varit bra , men förmodligen hade han blivit åtalad för skadegörelse av kyrkporten, spikhål på den är nog ett allvarligt brott , kanske till ock med värre än själva teserna !?

2018-04-23 @ 10:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0