Besöksstatistiken for i topp

Fem gånger så många besökare som normalsnittet blev det igår. På denna ringa kulturblogg alltså. Så många besökare har jag inte haft på bloggen sidan mitten av juni 2015, då jag enligt vän och kollega i trakten varit ute på tassemarker. Gissar att det även denna gång är någon som tipsat om nåt på bloggen i det sammanhang där människors s k liv lär levas numera, dvs på Facebook.
 
Vad var det som tilldrog sig uppmärksamhet? Var det att jag förklarade mitt bristande förtroende för det genompolitiserade s k kyrkomötet? Eller för att jag skojade om en utomordentligt välkänd händelse med anknytning till visst parti?*
 
 
Den som lever får se.
 
Jag ber bara kära läsarna att ha förbarmande med vår biskop och låta honom få ett vilsamt sista arbetsår innan pensioneringen. Inga onödiga anmälningar alltså.😃
 
- - - - - - -
 
*jag nämner det inte vid namn för att undvika att ge det onödig reklam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0