Lite besök

hos goda vänner blev det också innan jag lämnade Småland. Dels ett kort besök i Karlshamn (i Blekinge!) där jag träffade bloggaren Mikael Karlendal som blivit en god vän via bloggar, epost och telefon. Roligt att få ses öga mot öga och samtala några timmar.
 
Ett något längre besök blev det sedan hos vännen Dag Sandahl i Moheda. Honom fick jag hjälpa med inköp av bokhyllor från IKEA i Älmhult, vilka vi sedan förde till den s k lantegendomen. Roligt att kunna göra nytta.
 
Hos Dag fick jag även möta deras hundar. En Fox terrier (var det väl?) Och två Kooiker. De senare var fina hundar. Kanske blir det den sort jag köper - om jag nu skaffar hund när jag blir pensionär, vilket jag funderat på.

Kommentarer
Postat av: Andreas Holmberg

Aha - det var DU som var den mystiske "komminister L"! Mysteriet löst!

Egentligen är det ju f.ö. Sandahl som är bloggare i egentlig bemärkelse: varken Karlendal, du eller jag skriver ju loggbok i bemärkelsen dag-bok - helt bortsett från den lilla lustifikationen att allt Dag skriver blir nån sorts dag-bok.

Svar: Om "komminister L" var särskilt mystisk vet jag ej.
Torbjörn Lindahl

2017-06-28 @ 11:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0