Helgen började bra

Om man tänker på den rent världsliga biten alltså. Hockey igår och Luleå vann mot Frölunda med 4-2. 
 
Och det fortsatte bra. Jag menar, det kan väl aldrig vara dåligt när man får vara med om en komplett högmässa. Men lite färre var vi idag än vi varit de senaste söndagarna,  "bara" tjugo. 
 
Dopsamtal blev det sedan hos invandrad familj som inte haft möjlighet döpa sina yngsta barn. Kanske blir det dop av tre barn vid ett och samma tillfälle. Två av barnen är enäggstvillingar.  Hur ska jag klara det? Nå, jag har ju gjort det förr, inser jag.

Kommentarer
Postat av: SigridL

Grattis! Oväntat kanske, men desto roligare! Det vinsten behövde ni. Har du meddelat Hans W? Det gör jag ibland när rätt lag besegrar Frölunda...

Svar: Vad är rätt lag i dina ögon?
Torbjörn Lindahl

2017-02-19 @ 18:55:33
Postat av: Andreas%2525252520Holmberg

Sigrid håller väl på Brynäs? Och när Lule (eller Brynäs) spöar Frölunda tycker jag att även min svåger Per Wallin bör meddelas.

Extra roligt att segern tycks ha varit "ren" och inte beroende av tveksamt bortdömt mål och dylikt som omgången innan mot Örebro.

2017-02-20 @ 12:04:48
URL: http://www.efsidag.blogspot.se
Postat av: SigridL

Vad är Brynäs???? SAIK brukar jag heja på. Och Modo. Men Brynäs? Hurmpf.

2017-02-20 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0