En märklig bild

fick jag i kameran - mobilen! - idag.
 
Skulle bara ta några kort av mina lediga rum i husets övervåning tillika med utsiktsbild genom fönstret, så att intresserad student kan få se vad som finns att hyra.
 
Men en liten smusfläck på rutan behagade uppenbara sig mitt i blickfånget.* Jag fattade först inte vad det var. Visst blev motivet lite intressant? Vad - eller vem! - tycker man det ser ut som?
 
 
Så får jag samtidigt visa min skidtur. Jo, jag åkte ut på isen även idag. Så långt bort som man kan se på bilden och en liten bit till.
- - - - - -
* jag ska väl sanningsenligt erkänna att jag förbättrade bilden lite så att jag fick hela figuren med isen som bakgrund. När jag först såg den så stod jag i den vinkeln att extra motivet kom lite längre ner. Men likväl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0