Snabbtur till Umeå

blev det idag (eller igår, i vart fall onsdag).
 
Anledningen var att fira min yngre bror som fyller femtio. Det bör allvarligen begrundas att jag har en nästan tretton år yngre bror som är femtio. Själv känner jag mig som fyrtio:)
 
Det var roligt träffa både släkt och min broders vänner och grannar. Till min glädje fick jag även av brodern emottaga del tre av Pehr Stenbergs Levernes beskrivning. Nu gäller det att lägga på ett kol med läsningen. Jag har fortfarande hundra sidor kvar av del två. Del fyra kommer i september.
 
Annat glädjefullt är att jag haft en montör i huset som satt upp nya skåpdörrar i köket. Riktigt snyggt även om några små detaljer återstår. Se själv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt, bra att du valt ett vitt kök. Hoppas att få se det någon dag.

Svar: Jo, vitt är ju det som håller i längden.
Torbjörn Lindahl

2016-02-04 @ 22:48:13
Postat av: Bodil

Snyggt! Som gjort för matlagning och gemytliga samtal... ;)

Svar: Du lagar maten. Jag samtalar :)
Torbjörn Lindahl

2016-02-05 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0