Ordningen?

Nej, den är ännu inte helt återställd. Fortfarande ligger besökstalet på bloggen en bra bit över vad det gjort sista åren. Eller är det så att de gångna veckornas sociala-medier-turbulens ökat antalet regelbundna besökare på ett förblivande sätt. Vore ju roligt men blir mer ansvarsfullt.
 
Själv väljer jag ligga lite lågt ett tag så jag inte retar någon i onödan. Meddelar dock att jag fortfarande för det mesta uppskattar Dag Sandahls blogg och att han och jag regelbundet via telefon utbyter information om det kyrkliga s k läget. Tyvärr känner jag mig förhindrad tala i klartext för närvarande men överstarna Salander och Olofsson har läget under uppmärksam bevakning.

Kommentarer
Postat av: Håkan Kero

Jag fick in en insändare i NSD där jag skrev om din blogg tidigare den här veckan. Kanske den orsakat fler besök. Jag tog dina skämt om fobier som utgångspunkt för att visa att det råder kristendomsfobi i dagens Sverige.

Svar: Jo, jag såg din insändare. Bra att fler skriver. Kristna måste synas mer i samhällsdebatten.
Torbjörn Lindahl

2015-07-04 @ 18:09:40
URL: http://hkankerosblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0