Inspirationsdagar i Lövånger

Nu till helgen 2-4 oktober. Fin möjlighet tror jag till gemenskap, uppbyggelse och god undervisning. Medverkar gör Hakon Långström och Berit Simonsson och Elisabeth Sandlund. Läs mer här. Knappt två och en halv timmes bilfärd söderut från Luleå. Klart bra alternativ för helgen. Vi kanske ses där någon del av helgen.

För kännedom: med denna information vänder jag mig inte i första hand till mina läsare i Idaho, USA, men givetvis är ingen utesluten; här är porten öppen för alla! Precis som i Guds rike.

Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

vad säger besöksstatistiken om den geografiska lokaliseringen av läsarna av denna eminenta(????) blogg?

2009-09-28 @ 21:52:37
Postat av: Sigrid L

Är fortfarande alldeles hög efter vår helg här i söder. Klarar kanske inte mer. Ha det gott i Lövånger! Hälsa Berit.

2009-09-29 @ 09:19:50
Postat av: Gunvor Vennberg

Är det någon som ska dit från Älvsbyn på fredagskvällen så samåker jag gärna!

2009-09-29 @ 16:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0