Bildbevis igen

Beviset att jag var på avrostningen alltså finns här  http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=3592021 . Det betyder att ni kan vara (lite) trygga(re) om ni möter mig på vägen. Fast i dessa datortider vet ju alla att man inte längre kan lita på bildbevis. Bilderna kan vara manipulerade och redigerade och allt vad det nu heter. Kanske bäst att ni tar det säkra för det osäkra och kör in på en sidoväg om jag närmar mig med hojen..... Nu känner jag själv att det börjar bli väl mycket om motorcyklar här på bloggen. Snart får jag skärpa mig. Men tänk er: efter att bara ha kunnat titta på hojen i drygt sex månader, att då äntligen få ge sig ut på en tur. Men det går över efter ett tag, oroa er inte. Det är väl precis som med synden: det är det förbjudna som lockar mest (för teologiskt intresserade: detta var ett vardagligt sätt att uttrycka Rom 7: 7-9).

Nu kan man ju verkligen undra hur det kommer sig att jag alltid råkar hamna i närheten av fotograf? Om det händer igen kommer jag att bli helt övertygad om det som vänner och anförvanter påstått i årtionden: jag är en linslus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0