Fel i predikoturerna

dvs. i Veckans program som man kan läsa på Luleå Domkyrkoförsamling hemsida. Det står att Bosse och Johan har 9- respektive 11- mässa i Hertsön på söndag.
Fel. Bosse är snuvig (ej Covid 19) och Johan bortrest. Präst blir Mats Rondahl båda mässorna.* och **
 
Detta (Kyndelsmässodagen 6/2) är också sista söndag med restriktioner. Fr o m 13/2 blir det bara högmässa kl 11 - utan deltagarbegrönsning.
 

 
* god vän påstod att hon sett Mats namn i Veckans program. Men inte i min telefon. Är det så att jag, som i allt anses vara helt efter min tid, har en sådan påverkan på t o m min telefon att den vägrar ta in uppdateringar?🤔🙄😏
 
** nej, det var inte min telefon. Det var fel men rättades  snabbt (komplettering lördag kväll 5/2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0