Tömning

av Marias lägenhet har nu börjat.
 
Idag om eftermiddagen var Jonas och jag där i ca fem timmar. Jag packade mest grejer nere i lägenheten. Nere och nere? Tredje våningen. Dock nere jämfört med vinden där Jonas tömde vindsförrådet. Nu är allt som fanns där uppe, i lägenheten där nere.* 
 
Blomkrukor, lampor, prydadssaker, julsaker mm.
 
Är det nå'n som behöver nå't? 
 
Jag säger bara - samma sak som jag sa när jag tömde huset:  har man något som man inte längre regelbundet använder; sätt det inte på vinden - släng det direkt. 
 

 
* utom en uppsjö av pumpflaskor med flytande tvål och desinfektionsmedel, plasthandskar, munskydd mm som tillhör assistansbolaget Humana.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0