350:e dagen. Två saker

ägnade jag huvudsakligen min uppmärksamhet idag.
 
Att sitta och spana in div hemsidor i jakt på billig kyrkutrustning som kan införskaffas till bönhuset. Till slut tror jag mig ha fått fram ett acceptabelt förslag.
 
Att sitta i bönhusets sammanträdesrum med Framtidsgruppen. Tyvärr får jag allt svårare följa med i resonemang där flera deltar - och ibland drar åt olika håll. Ålderstecken eller var jag bara osedvanligt trött ikväll?
 
Mellan dessa två aktiviteter tog Simon och jag en biltur till stan för att köpa försenad present till Maria.
- Det känns som att jag är din privatchaufför numera, sa han.
 
Snabbt till Maria för att avlämna gåvan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0