338:e dagen. Sista dagen i stugan

Kyrkstugan alltså. Blev det idag. Sista för säsongrn ska man
 kanske säga. Vi paketerade slla brädor ordentligt under presenning, tvättade ur kyl och frys mm. Givetvis hann vi ta en kopp kaffe under vår korkek. När vi sitter där och njuter i stillheten känner vi alltid: Vi behöver inget annat semesterparadis.
 
Telefon med min gamle kamrat. Likaså helt oväntat från person i Helsingfors vars namn jag hört och som jag förmodligen träffat några gånger i Sverige eller Österbotten.
Förutom att be mig skriva något kort till något sammanhang jag inte riktigt uppfattade - fick bara hans epostadress att skicka till - gav han lite respons på predikningar jag hållit på stormöten under årens lopp och som han lyssnat till via nätet. Alltid roligt få tillbaka att det man sagt tagits emot positivt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0