225:e dagen. Tillägg till artikeln

fick jag skriva idag.
 
Jag hade helt glömt att I telefonintervjun säga något om OAS-rörelsen. Hur kunde jag glömma det? Det var ju "halva mitt liv" i många år. Kanske föll det lite utanför ramarna för intervjun eftersom det mesta OAS-arbetet inte var tjänsteåliganden. Även om jag ofta fick mina chefers tillåtelse utföra visst OAS-arbete på arbetstid, och även få räkna några OAS-kuser som fotbildning betald av arbetsgivaren.
 
Kanske är det den begynnande ålderdomens oförmåga hålla flera bollar i luften samtidigt.
 
Tillägget gjorde att jag sen fick gå fram med osthyveln i artikeln för att hålla den inom ramarna, 4500 ord.
 
Men nu hoppas jag att det inte blir fler ändringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0