246:e dagen. Skafferiinredning *

- den jag köpte på IKEA i måndags har Simon och jag monterat idag. Det tog några timmar för två personer (en yngre som jobbar och en äldre som mest är ivägen).
 
Mycket fin och finurlig **
 
Nu återstår bara att flytta in allt i skafferiet igen. Och det bör göras med eftertänksamhet och noggrannhet, för den plats man ger havregrynen och hårdbrödet och pastan första gången man packar in i ett nytt skafferi kommer de att behålla tills man flyttar (till "hemmet"), upplyste Mats mig om senare under kvällen då vi satt i bastun.
 
Idag kom också juninumret  av Kyrka & Folk där intervjun med mig är publicerad. 
 

 
skafferiutdrag kallas det på IKEA:s hemsida
 
 ** kolla på IKEA:s hemsida efter produkten Utrusta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0