130:e dagen. Besök

fick jag om eftermiddagen av äldre sonen Jonas. Han sms:ade under förmiddagen att han ville komma på besök så han slapp sitta ensam hemma och se Luleås insats i CHL-finalen. Och sen åt han tacos med Simon och mig..Trevligt givetvis. Och det är märkligt; som förälder gläds man alltid när man ser vuxna barn tillsammans.
 
Hockeyn blev till slut spännande men Luleå förlorade med 2-3. Gjorde ett självmål också, hur hade det annars gått? Dock innebar besöket att jag avstod Fridsförbundets årsmöte (som jag funderat mycket på om jag borde deltaga i eller inte, jag är medlem), och att mitt framfödande av struktur till morgondagens predikan blev uppskjuten några timmar. Men ca 21.30 skedde förlossningen.
 
Nu hänger det på att trogna förebedjare är med mig så frimodigheten och tankens (tillräckliga) klarhet är hos mig i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0