311:e dagen. Aldrig förr

- tror jag bestämt - har jag någonsin lagt ut en bild av någon anhörig här på bloggen, tänkte jag visst. Men så slog det mig sakta: en gång...kanske. Det var när Simon och jag höll på att köra grejer från radhuset till lägenheten i januari 2021. Vissa saker behövde få sin vinterförvaring i kyrkstugan istället för i radhusets uteförråd. Men framför kyrkstugans dörr var det djupsnö som behövde bortskottas. Och Simons arbete därmed dokumenterades. Mer för att visa snödjupet (28/1-21) än igenkännbar person. 
 
Men nu tänker jag svika alla bloggprinciper jag hittills frivilligt underordnat mig och lägga ut bild på två systrar. Maria t v och Sara t h.* Sara har varit uppe från Stockholm några dagar och hälsat på. Idag var de på stan, där detta kort togs.
 
 
 
 

* eftersom Sara redan lagt ut bilden på Facebook så är det  ju meningslöst att jag försöker hålla fritt från bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0