304:e dagen. Allvar

är det nu.
 
Idag var vi till Sunderby sjukhus och fick träffa en läkare för information. Budet var att Marias tillstånd är ytterst allvarligt. Även om läget är svårt orkade Maria sitta och fika i cafeterian efteråt. Alla bedjare i läsekretsen får gärna fortsätta bedja.
 
Jag lämnar inga detaljer. Den som vill veta mer får kontakta mig.
 
Ikväll hade vi dock en mycket fin bönestund här hos Maria. Jag befinner mig fortfarande här eftersom hon inte ville vara ensam i natt.
 

Kommentarer
Postat av: Stig

Med i böner och tankar.

Svar: Tack!
Torbjörn Lindahl

2023-08-11 @ 01:07:34
Postat av: Thorsten Schütte

Jag ber. Som nybliven morfar på besök hos dottern känner jag verkligen med dig. Livet är så skört!

2023-08-11 @ 09:30:03
Postat av: Jörgen

🙏🏼

2023-08-11 @ 12:06:38
Postat av: Charlott

Ber för er dotter Maria. Ber för er alla. Guds välsignelse!

Svar: Tack!
Torbjörn Lindahl

2023-08-12 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0