Av dubbla skäl

var jag inte på hockey ikväll och såg Luleå förlora hemma mot Skellefteå med 0-1 och därmed definitivt spela bort chansen till direktkvalificering till kvartfinalspelet:
1. av misstag hade jag för länge sedan tillsammans med kollega planerat in en arbetsuppgift denna afton utan att komma ihåg att detta var stunden för säsongens sista hemmamatch före slutspelet
 
2. jag blev förkyld och hes så jag var tvungen gå från jobbet och då gick jag givetvis hem och inte till isladan
 
Men årskortet gäller även för eventuella hemma-åttondelsfinaler. Och nu blev det ju det. Så än är hockeytittandet inte helt slut.
 
Men nu är jag slut. Snart dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0