Lite skryt

Även om min verkliga insats (hittills) mest är att ha övertygats av en försäljare, och blir - att betala! Jobbet har gjorts av två snickare/montörer.
 
Så här såg mitt lilla radhus ut från baksidan förut.
Tyvärr lite snett fotat så hela väggen och vänster fönster syns inte.
 
 
Och så här ser det ut nu.
 
Fint tycker jag. Bara nu inte det hela förstörs av en massa folk som kommer och övertygar en om att man ska hänga upp en massa gardiner som bara kommer att skymma utsikten när man nu efter 30 år äntligen kommit sig för att såga hål i väggen för att få - utsikt!
 

Kommentarer
Postat av: SigridL

Onödigt mycket fönsterputs där, ser jag.

Svar: Typiskt kvinnligt att bara tänka på det! Fasta 3-glas. Bara ut- och insida. Lätt som en plätt.
Torbjörn Lindahl

2017-09-22 @ 10:59:54
Postat av: SigridL

Jag formligen AVSKYR att putsa fönster. Det är inte lätt som någon som helst plätt. Ser det som en totalt okvinnlig kommentar boende på en gata där damerna putsar fönstren stup i kvarten. (Inte jag)
I övrigt ser det riktigt fint ut.

Svar: Jag är heller ingen stor fönsterputsare. Utsidan: i bästa fall en gång per år. Insidan: när det behövs. Och då är kraven inte högt ställda.
Torbjörn Lindahl

2017-09-23 @ 09:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0