Det blev som det blev

skriver jag lite uppgivet efter att ha legat i influensa en vecka. Men det känns som om slutet närmar sig nu.
 
Skriver man med lite blandade känslor efter OS. Det har ju sammanlagt gått bra för de blå-gula men lite synd att medaljerna uteblev i alpint, skidskytte och på de sista längdsträckorna. Någon medalj här och där hade ju kunnat öka den sammanlagda skörden en hel del. Nu står sista hoppet till Tre kronor. Hockeyguld skulle ju vara en fin avslutning.
 
Säger jag glädjestrålande eftersom äldsta dottern fick en pojke* i torsdags kväll vilket förvandlar mig till morfar:) 
 
Hoppas jag tillfrisknar snabbt nu när jag fått något att glädja mig över. Då ska jag nog också snart finna något att gnälla över så kära läsarna återigen finner det mödan värt att söka sig till bloggen.
* 3890 gr  och 56 (!) cm lång. Inte underligt, fadern är också riktigt lång.
 

Kommentarer
Postat av: Erica H

Skont att du mar battre. Du var saknad pa Alpha i onsdags. Hockeyn var ju ingen hojdare i e.m. Grattis till att du blivit morfar. Betydligt roligare an hockeyresultatet. Nu kommer (troligen) aven du blir sa dar jobbig/odraglig som alla andra som far barnbarn, men det ar som det ska ;-) Du vet, springa omkring med bilder & filmsnuttar i mobiltfn som alla ska se pa till leda, men det ar som sig bor ;-) Grattis an en gang till lillkillen :-)

2014-02-23 @ 19:27:30
Postat av: den gamle kamraten

"Det blev som det blev
skriver jag lite uppgivet efter att ha legat i influensa en vecka. Men det känns som om slutet närmar sig nu."

Detta lät väldigt dramatiskt. Att slutet närmar sig. Bleka dödens minut. Du lät ju så pigg i telefon.
Fast kanske skall allt förstås på annat vis...

2014-02-23 @ 20:48:13
URL: http://stigstrombergsson.blogg.se
Postat av: Jan Andersson

Att slutet närmar sig känns lite tvetydigt ;-)

2014-02-23 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0