Semester

har jag nu. Men blir nog hemmavid större delen av tiden. Det finns div att göra. Både här hemma och i kyrkstugan. Men på senare stället får man aldrig någonting gjort. Där är nämligen så fridfullt att man liksom får en klubba i skallen och bara sjunker ner i korgstolen och blir sittande där tills man far hem. Har sovit några nätter där nu kring nationaldagen. Hade tänkt mig dit även ikväll, men då blev det lite bloggande (kommentar till föregående inlägg). Så nu får jag se om jag tycker det blivit för sent!

Jag har f ö gått och funderat på ett fjärde inlägg i dopdebatt-serien. Får se om jag orkar nu när det är semestertid. Jo, det är ju då man har tid att blogga, eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0