551

inlägg har jag skrivit på bloggen sedan starten. Det såg jag just när jag nu öppnade den. Alltså 551, det var t o m förgående inlägg "Jag hade rätt".

Nu påminner jag mig att 551 är exakt det antal trappsteg som det var upp till utsiktsplatsen uppe i Peterskyrkans kupol vilken jag besökte under vår Romresa för en dryg månad sedan, vilket jag tidigare berättat om.

Vad ska jag säga om detta? Ska jag anse att här finns en s k händelse som ser ut som en tanke? Att jag nämner siffran 551 i mitt första inlägg om Rom (och katolicismen) vilket följdes av ytterligare fyra och att sedan just mitt inlägg nr 551 hade rubriken Jag hade rätt?

Det kan ju inte vara en slump, eller...? *

* och det var heller inget som jag medvetet ordnade. Det är ytterst sällan jag brukar notera noteringen om antalet skrivna inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0