NSD

Igår tisdag blev jag intervjuad* på telefon av NSD - om Frimodig kyrka givetvis. Idag (onsdag) blev jag fotograferad** och intervjun kompletterades med några frågor och sedan har journalisten ringt ytterligare två gånger under eftermiddagen och kollat att allt var rätt uppfattat. Samvetsgrann journalist må jag säga.

Enligt uppgift skulle det komma i tidningen i morgon torsdag. Man får se om NSD håller sina löften. Kommer det i nätupplagan så redigerar jag inlägget och gör en länk här.

F ö: noterade ni den mycket fina debattartikeln i NSD för någon dag sedan av våra kandidater Sofia Vasara-Hammare och Stefan Aro?
* och ** jag tvekar aldrig att ställa upp för media. Erfarenheten har lärt mig att det alltid är bättre att prata själv än att dom skriver om mig. Inte heller är det någon idé att försöka förneka att jag är en linslus. Dom som känner mig sedan länge - som min gamle kamrat - skulle bara få ett gott skratt om jag försökte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0