Lite MC-anknytning

blev det i alla fall igår och idag. I går kväll hade vi styrelsemöte med SMC-norrbotten på Café retro i Boden (det var där vi höll till för drygt två veckor sedan när jag for omkull med hojen). Vi utvärderade första maj-rundan, funderade över vad som varit bra och mindre bra, konstaterade att ekonomin gått ihop och planerade lite för höstens årsmöte mm. Några av ledamöterna hade kommit på motorcykel - det är mer eller mindre lag på det, menade en av dem - så jag fick en stund skåda några snygga hojar. Själv hade jag åkt dit med min pappas bil eftersom det är lite fel på min egen. Min motorcykel står fortfarande på verkstaden och hur långt dom kommit i genomgången av den vet jag inte.

Men att åka - f'örlåt köra menar jag - nej, det suget infinner sig inte riktigt. Ska jag tillägga ännu?

Väl hemma efter jobbet idag så fanns dock husorganet MC-folket i brevlådan. Får nöja mig med att köra med ögonen och i fantasin.

Kommentarer
Postat av: "Syster"

Som jag tidigare skrivit - "Följ din kallelse" - kan aldrig bli för mkt.

2009-05-27 @ 08:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0