Julen närmar sig

Sista arbetsdagen före julhelgen går mot sitt slut. I morgon är det tid för julstök. Julafton är jag ledig och firar jul med tre äldsta barnen och mina föräldrar, men på juldagen blir det både julotta i Örnäset och högmässa i Hertsön och sedan besök på häktet med julsång, bön, evangelieläsning och utdelande av presenter till de intagna.

Jag lär ligga lågt - ännu lägre än Glocalnet - under julhelgen. Jag menar vad gäller mitt bloggande. Man kan ju inte låta julfriden störas av något som vardagligt som bloggen.

Vi hörs mot slutet av helgen - eller efter.

God jul

Torbjörn

Kommentarer
Postat av: Daniel G

Hur har ni det i Örnäsets församling? Ställer ni också in era motorcyklar i kyrkan under julhelgen? Det står ju så i julsången ("glimmande bågar i alla Guds hus")

God Jul, Tobbe!

2008-12-22 @ 23:39:36
Postat av: SvBG

En God jul och Guds välsignelse önskar jag dig!

2008-12-23 @ 08:49:05
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com
Postat av: Anonym

God jul! önskar Hanna m. fam.

2008-12-23 @ 10:36:23
URL: http://hannajohnselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0